• Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Skip to main content
  • Ugrás az elsődleges oldalsávhoz
  • Ugrás a lábléchez

Hívjon most: +3630 402 8305 | vanszereloje@gmail.com

Vízszerelő, gázszerelő, fűtésszerelő! VAN szerelője?

Vízszerelő, gázszerelő, fűtésszerelő - Elérhető általában TELEFONON (7- 19 ó) +36 30 / 402-8305

  • Főoldal
    • Szakember
    • Kisokos
    • Mester
    • Víz-, gáz-, fűtés szerelvénybolt, szaküzletek
  • Képgaléria
  • GÁZ
    • Árak – gázszerelés
    • Gázszerelő Budapest
    • Konvektor szerelés, javítas, tisztítás, csere
    • Gáztűzhely bekötés, üzembe helyezés, csere
    • Gázkészülék szerelés, gázkészülék javítás
  • VÍZ
    • Árak – vízszerelés
    • Beázás javítása, ázás megszüntetése
    • Csap javítás – Hogyan csináld házilag?!
    • Wc tartály cseréje: Hogyan csináld?! – Farkas Péter
    • WC szerelés, javítás, csere
    • Mosógép bekötése, mosogatógép beszerelés
    • Mosdó felszerelése: – Mikor cseréljünk mosdót?
    • Szifon javítás, szerelés, csere
    • Vízvezeték szerelő Kistarcsa
    • Vízvezeték javítás Budapest
    • Kád, zuhanykabin, zuhanytálca
    • Vízszivattyúzás, vízmentesítés
  • FŰTÉS
    • Árak – fűtésszerelés
    • Központifűtés szerelés
  • DUGULÁS
    • Árak – duguláselhárítás
  • Bojler
    • Villanybojler vízkőmentesítés, bojler vízkőtelenítés
  • Blog
  • Kapcsolat

Biztosítási káresemény: – Szükség van-e a biztosításra?

2024. 12. 16. | Farkas Péter

Biztosítási káresemény rendezése

Tartalomjegyzék

Toggle
  • Google ügyfélértékelések itt! (Klikk ide!)
  • Érték: 4,9
      • Farkas Péter vállalkozó telefonon általában 7-19 ó között (hívható)
        • A fűtési idény első 2-3 hónapjában (szept.közepe-nov.) telefonon nehezen vagyok elérhető. Amennyiben telefonon nem ér el, kérem írjon emailt.
  • Hívjon most +36 – 30 / 402-8305
  •  Írjon levelet: vanszereloje@gmail.com
    • Teljes tevékenységi terület térképen: (Kattintson ide!) *
  • Biztosítási káresemény
      • Mikor fizet a biztosító? Biztosítási káresemény rendezése
      • Vegyünk egy alap esetet, ami bármelyikünkkel előfordulhat és tipikus!
      • Milyen lépéseket kell figyelembe venni ahhoz, hogy a biztosító társaság kezelje érdemben ügyünket és legalább a kárunk egy részét megtérítse?

Google ügyfélértékelések itt! (Klikk ide!)

Érték: 4,9

Biztosítási káresemény

Farkas Péter vállalkozó telefonon általában 7-19 ó között (hívható)

A fűtési idény első 2-3 hónapjában (szept.közepe-nov.) telefonon nehezen vagyok elérhető. Amennyiben telefonon nem ér el, kérem írjon emailt.

 

Hívjon most +36 – 30 / 402-8305

–

 Írjon levelet: vanszereloje@gmail.com

–

Teljes tevékenységi terület térképen: (Kattintson ide!) *

* az V.kerületben, a Nagykörút belső részén (4-es, 6-os villamos pesti oldalán), valamint a Széll Kálmán tér, Móricz Zsigmond körtér, Szent István körút XIII. kerületi oldalának közvetlen vonzáskörzetében (értsd: Szent István körúttól a Dráva utcáig) és a Corvin negyed környékén csak abban esetben tudok munkát vállalni, ha parkoló helyet tudnak biztosítani!

 

Biztosítási káresemény

Mikor fizet a biztosító? Biztosítási káresemény rendezése

A biztosító társaságok üzleti alapon, profitorientáltan működnek, tehát nem segélyszervezetek, egyáltalán nem követnek humanitárius filozófiát…, de ne ezen az útvonalon induljunk el, hanem igyekezzünk optimistábban megközelíteni a kérdést.

Számomra is az a természetes és egyértelmű, ha egy szolgáltatás nyújtása ellenérték fejében történik, de kérdés, hogy ár-érték arányban ez miként történik meg és milyen minőségben.

Vegyünk egy alap esetet, ami bármelyikünkkel előfordulhat és tipikus!

A lakásban (vagy a felettünk lévő lakónál) csőtörés történt, ami jelentős kárt okozott az ingatlanunkban, ill. az ingóságainkban.

Milyen lépéseket kell figyelembe venni ahhoz, hogy a biztosító társaság kezelje érdemben ügyünket és legalább a kárunk egy részét megtérítse?

  1. kiindulási alap …, legyen érvényes biztosítás, mely kiterjed az ilyen jellegű káreseményekre.
  2. haladéktalanul be kell jelenteni a biztosító társaság felé a káreseményt, ahol a diszpécser az alábbiakra lesz kíváncsi:
  • kötvényszám
  • szerződéses partner adatai
  • káresemény helye, rövid leírása

 

  1. számos biztosító 0-24 órás diszpécser szolgálatot is tart, ahol bizonyos káresemények vészelhárítására alvállalkozókat küldenek ki, olyanokat, akik minősített kiváló (?) szerelők. A szerződéses szakik elméletileg éjjel-nappal a károsultak rendelkezésére is állnak akkor, ha erre külön kiegészítő biztosítást is kötöttünk. A szerződés háztartási biztosítás esetén kiterjedhet vízszerelésre, gázszerelésre, fűtésszerelésre, villanyszerelésre, tetőfedésre, zárszerelésre és duguláselhárításra.
  2. a biztosító társaság külön kérésre, vagy ha van kiegészítő gyorsszolgálati biztosításunk, akkor kiküld egy alvállalkozót. Az alvállalkozó a vészhelyzetet igyekszik a lehetőségeihez mérten elhárítani. A káreseményben érintett szerződéses partnernek (kárt elszenvedőnek) általában egy bizonyos limit erejéig nem kell a helyszínen egy vasat sem fizetnie, csak egy munkalapot aláírnia, mellyel elismeri az elvégzett munka tényét, de a munka minőségére vonatkozó tényt (szaktudást, emberi jellemet, hozzáállást, stb.) sajnos abban a pillanatban nem lehet érdemben értékelni. (Csak később kérnek értékelést a kiküldött szakiról írásos formában.)

Mindenki maga értékelje, milyen tapasztalatokat szerzett korábbi és/vagy a jelenlegi biztosító társaságánál és gondolkozzon el azon, hogy jó üzletet kötött-e bármelyikükkel. Ha nem, akkor keressen másik biztosítót, ugyanis a társaságok hozzáállása igencsak eltérő a káresemények rendezése terén.

Őszintén megvallva én még nem hallottam olyan kárügyről, mely megnyugtatóan, tisztességes piaci magatartást feltételezve rendeződött volna. Elmondások (tapasztalatok) alapján az összes idegeskedéssel, feszültséggel teli volt és a kedves ügyfelek mind belefáradtak a viaskodásba, vagy egyszerűen nem vették fel a kesztyűt „szolgáltatókkal” szemben, inkább a struccpolitikát követték.

Ajánlott link

Elsődleges oldalsáv

Farkas Péter vállalkozó

Telefonos elérhetőségem  általában 7-19 ó

+36-30 / 402-8305

vanszereloje@gmail.com

A minőség igazi értékmérője az olyan ügyfél, aki bizalmába fogad és megtisztel azzal, ha barátai, ismerősei körében is igaz szívvel ajánl kompromisszumok nélkül. (F.Péter – 2019)

Nagy kihívás az emberi elme megismerése, de az IGAZI kihívás az … a SAJÁT ELMÉNK megismerése. (F.Péter – 2020)

Az egyik legnagyobb dolog emberek között embernek maradni. (F.Péter – 2024)

A filozófikus gondolatok nem rendelésre jönnek. (F.Péter – 2024)

Az aki egyszer túlélte a halált, az vélhetően nem fél már tőle később sem. Csak az az út lehet göröngyös, ami valóban oda vezet. (F.Péter – 2025)

Nap, mint nap „belenézek” a múltba, hogy láthassam a jövőt. (F.Péter – 2021)

Az üzleti érdek soha de soha ne kerekedjen felül az emberségen. (F.Péter – 2023)

Nem szeretek mások fejével gondolkodni. (F.Péter – 2019)

A tekintet agyunk fecsegése. (F.Péter – 2019)

Számomra fájó, hogy nincs annyi tudós, mint amennyi katedra. (F.Péter – 2019)

Határozott meggyőződésem, ha az ember szereti amit csinál és azt szívvel-lélekkel végzi, akkor sikeres lehet. (F.Péter – 2023)

Egy jó szolgáltató kikért is dolgozik? Érted, érte, értem, értünk. ÉRTED?  Én értem! (F.Péter – 2021)

Ritka szerencsések közé sorolhatja magát az, aki olyan munkát végez, amelyben örömét leli, ahol és amiben kiteljesedhet, és egyúttal segítségére lehet másoknak. Én ezek közé tartozom! És Ön? (F.Péter – 2021)

Egy vállalkozás sikeréhez önmagában kevés a szorgalom, a kitartás, a minőségi munka és a szerencse. Ahhoz, hogy a fentiek megvalósulhassanak szükség van pl. egy jó társra (feleségre) is, aki a háttérből támogatja, ösztönzi, nem hátráltatja a „melóst” munkájában. (F.Péter – 2021)

Egy sikeres vállalkozás egyik alapfeltétele, hogy bizonyos dolgokról képesek legyünk lemondani. (F.Péter – 2021)

Egy jó vezér így gondolkozzék! Szegényeknek is jussék a gazdagságból! (F.Péter – 2024)

„Megbukni emberi dolog, levizsgázni állati.” (dr. F. Károly)

Mindenkinek jogában áll hülyének lenni, csak ne gyakorolja ezen jogát. (F.Ádám – 2023)

„Csak a hülyék tudnak mindent, a többiek életük végéig tanulnak.” (Albert Einstein)

„Az okos emberek megoldják a problémákat, a zsenik megelőzik azt.” (Albert Einstein)

„A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen.” (Henry Ford)

„A hülyeség a hidrogén mellett a legnagyobb mennyiségben előforduló anyag a Világegyetemben.” (Thomas Alva Edison)

„Ha meg tudod számolni a pénzedet, azt jelenti, nincs belőle elég.” (Woody Allen)

„Azok a legjobb pillanatok, amikor én tudok hallgatni.” (dr. Karsai Dániel)

„Az ember végső célja kifejezni önmagát.” (ismeretlen szerző)

„A józan ész az, ami későn jelentkezik.” (ismeretlen szerző)

„Aki más eszével nyelvvel, nem gondolkodik.” (ismeretlen szerző)

„Oroszlánba is bele lehet rúgni, de ajánlatos döglöttet választani.” (ismeretlen szerző)

„Egy fizikusnak nem kell tudni a fizikát, de vitatkozni sem érdemes vele.” (ismeretlen szerző)

„Mindaz, ami keletkezik, méltó arra, hogy elpusztuljon.” (ismeretlen szerző)

„Nem az a lényeg, hogy kinek van igaza, hanem az, hogy mi az igazság.” (ismeretlen szerző)

„Tájékozatlan az, aki azt hiszi, hogy télen a kerekek összehúzódása, nyáron a sínek megnyúlás miatt késnek a vonatok.” (ismeretlen szerző)

„Szabad használni az operációs rendszert, amit Isten belénk telepített.” (ismeretlen szerző)

„A statisztika olyan, mint a bikini. A lényeget ugyan nem tárja fel, de azért gondolatébresztésre jó.” (Louis Armand fr. akadémikus)

„A kiadások azért növekednek, hogy lépést tartsanak a bevétellel.” (Parkinson II. törvény)

„Nem a botanikus feladata, hogy kiirtsa a gyomot.” (Parkinson)

„Ahol pap emel szót, Ott az igazság megfeszíttetik.” (Petőfi S.)

„Aki nem tud harapni, annak nem ajánlatos ugatni.” (ismeretlen szerző)

„Sosem vezet jóra, ha kakaskodni engedjük a tyúkot.” (ismeretlen szerző)

„Egyesek azért maradnak mindig a felszínen, mert tartja őket egy másik hólyag.” (ismeretlen szerző)

„A csinos nő csiszolatlan gyémánt és köszörülésre vár.” (ismeretlen szerző)

„A házasság nem hím és nőstény ügy, hanem páros vállalkozás.” (ismeretlen szerző)

„Nem a zsemle kicsi, hanem a pofátok nagy.” (ismeretlen szerző)

„A törvény egy olyan kerítés, amit a birkák ellen találtak ki. A nagy kutyák átugorják, a patkányok meg átsurrannak alatta.” (ismeretlen szerző)

 

Gáztűzhely, főzőlap bekötés

Csap javítás – Hogyan csináld házilag?!

Vízvezeték szerelő

Vízvezeték szerelés Zugló

Kád, zuhanykabin és zuhanytálca szerelés, csere!

Mosdó felszerelése: – Mikor cseréljünk mosdót?

Mosógép bekötése, mosogatógép beszerelés

Szifon javítás, szerelés, csere (Mosdó-, mosogató-, kád-, zuhany-, mosógép)

wc csésze szerelés, wc javítás, wc kagyló csere

Email-cím megadását kérem, ne feledje!

Footer

Adatvédelmi tájékoztató

Személyes adatok kezelése, azok védelme

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről.

Célja: 

Védje a természetes személyek adatait. Azokat az adatokat, amelyek alapján valamely természetes személy beazonosítható. Ide tartozik minden adata (név, cím, telefonszám, stb). Különösen védi azokat az adatokat, amelyek a természetes személy, vallási, politikai nézeteit, szexuális irányultságát, egészségügyi adatait tartalmazzák. (Érdekesség: személyes adatnak minősülnek az IP cím, és GPS helyadatok is.)

 

 

 

 

Kikre vonatkozik?

Mindenkire, aki az EU területén bármiféle terméket, szolgáltatást értékesít, személyes adatot tárol, cégek, jogi személyiségek, jogi személyiség nélküli társaságok, hatóságok, akkor is, ha nem EU területén bejegyzett társaság.

Magánszemélyekre akkor, ha üzleti célú az adatkezelés.

Nem vonatkozik a magánszemélyek magáncélú adatkezelésére.

Adatkezelés:

Ajánlatkérő, megrendelő, vevő hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Farkas Péter vállalkozó az érintettek adatait kezelje, mely kizárólag a névre (vállalkozások esetén cégnév, adószám), címre (lakhely, telephely, székhely), telefonszámra és email címre terjed ki. Ajánlatkérőnek, megrendelőnek, vevőnek joga van az átadatott adatok törlését írásban kérni, vállalkozónak pedig kötelessége a kérésnek eleget tenni egyéb jogszabályi kötelezettségeinek figyelembe vételével (pl: Számviteli Törvény).

Adattovábbítás

Farkas Péter vállalkozó ezúton kijelentem, hogy a vevők adatait nem továbbítom harmadik fél részére legfeljebb a könyvelő felé azon adatokat, melyeket vállalkozó részére a Számviteli Törvény előír.

Fentieket az érintettek tudomásul veszik / vették és magukra nézve kötelező érvényűnek tekintik!

Copyright © 2025 · Kreativ Pro On Genesis Framework · WordPress · Bejelentkezés